Katere prioritete bodo vaš ključ do uspeha v letu 2023?
V preteklem letu so se podjetja ponovno soočila s številnimi preizkušnjami na trgu. Geopolitične razmere, naraščajoči stroški surovin in stroškov dela, so številne spodbudile k še hitrejši dinamiki uvajanja sodobnih digitalnih tehnologij. In jasno je, da se v 2023 to ne bo spremenilo. Kvečjemu le še stopnjevalo.
Potreba po novih digitalnih rešitvah za hibridno in oddaljeno delo, hitrejše poslovno odločanje ter avtomatizacijo ročnih in rutinskih poslovnih procesov namreč ostaja izjemno visoka. Pri tem pa je pred gospodarstvom vse večji izziv trajnostne naravnanosti, kibernetskih groženj in visokih pričakovanj strank glede zaščite občutljivih podatkov, v vseh porah poslovanja.
Časa za premislek pa ni na pretek. Najbolj agilna in najbolj razvita podjetja bodo izkoristila vse priložnosti, ki jih ustvarjajo nenehne spremembe, za zagotavljanje večje učinkovitosti, nadzora, nižjih stroškov in posledično povečanje konkurenčnosti in večjih dobitkov.
Katero pa boste izkoristili vi? V kaj boste usmerili svojo energijo?
Povprašali smo svoje strokovnjake in raziskali trende ter definirali štiri ključne aktivnosti, za katere verjamemo, da bodo imele izjemen vpliv na način dela in poslovanja. Ne samo v letu 2023, ampak tudi na dolgoročno odpornost podjetij in zmožnost prilagajanja spreminjajočim se razmeram na trgu.
»Z digitalizacijo in optimizacijo poslovnih procesov se bodo najhitreje soočala novonastala podjetja, ki bodo že od starta načrtovala optimalne procese. Ostala podjetja bodo za uspešno tekmo na trgu prisiljena nadaljevati hitreje kot do sedaj, tudi zaradi manj predvidljivega poslovnega okolja, v luči trenutnih globalnih gospodarskih razmer. V ospredju bo selitev storitev v oblak.«
Primož Likar, vodja tehnologije
➡️Izboljšajte digitalno izkušnjo zaposlenih in strank
Implementirajte ustrezna digitalna orodja, ki bodo podprla vaše ključne poslovne procese in opolnomočite zaposlene za njihovo uporabo. Tako boste olajšali njihovo delo in jih povezali v usklajeno celoto. Naloge bodo opravljene hitreje in bolj premišljeno.
Učinkovitejša organizacija dela pa pomeni tudi boljšo izkušnjo strank. Danes le-te hrepenijo predvsem po celovitih in izjemnih izkušnjah. Poleg cene in kakovosti storitve ali izdelka je pomembno, kako doživljajo proces izbire, nakupa in uživanja v dobrinah oziroma uporabe storitev, za katere porabijo denar.
Tehnologija je na voljo in vam pri tem lahko pomaga izpolniti, ali še boljše, preseči naraščajoča pričakovanja strank.
»Podjetja se iz dneva v dan bolj zavedajo, da je digitalizacija poslovanja nuja. Pri tem se običajno prioritetno lotijo digitalizacije svojega osnovnega dela poslovanja. Hitro pa ugotovitvijo, da je smiselno digitalizirati večino poslovnih procesov, katerih skupna točka so dokumenti, ki so že na izvoru v elektronski obliki. Pri tem je ključna uvedba povezljivega sistema za upravljanje in izmenjavo dokumentov in sistema za elektronsko hrambo, ki bo podprl dokumente skozi njihov celotni življenjski krog.«
Andreja Vehar, poslovna analitičarka/vodja projektov
➡️Omejite finančna tveganja
V času hitrih sprememb na trgu je optimizacija finančnih procesov ključna. Pomanjkanje celovitosti, dostopnosti in pravilnosti finančnih informacij pomeni večje tveganje pri sprejemanju ključnih odločitev ali pa zamude v prodajnih in nabavnih postopkih. Vse to lahko resno ogrozi tudi vaše poslovanje.
Zato centralizirajte finančno in nabavno dokumentacijo na enem mestu in tako omogočite vsem deležnikom hiter dostop in pregled do vedno ažurnih dokumentov. Ključno je tudi, da poenostavite potrjevanje računovodskih listin, kot so naročilnica, račun ali dobavnica in preprečite možnost izgube.
Tako bo vaš reakcijski čas krajši, odločitve boljše in uspešnost poslovanja se bo povečala.
Digitalna platforma InDoc EDGE vašim zaposlenim omogoča hibridno in varno okolje za brezskrbno delo in učinkovito sodelovanje vseh ekip. Je centralizirana hramba vseh poslovnih dokumentov in tako služi kot ključni vir vsebine v celotni organizaciji. Hkrati pa je izmenjava dokumentov in sklepanje pogodb s strankami enostavno in hitrejše zaradi odlične digitalne izkušnje, ki jo prinese prijazno in zakonsko skladno e-podpisovanje.
➡️ Zagotovite varnost osebnih podatkov
S sprejemom ZVOP-2 bodo pristojne institucije v Sloveniji dobile pooblastila za izrekanje potencialno zelo visokih glob, kot jih že nekaj let določa Splošna uredba o varstvu podatkov GDPR. Zato je ključno, da čim prej zagotovite skladnost svojega poslovanja.
Seveda vas pri tem ne sme voditi le strah pred visokimi kaznimi, ampak predvsem ozaveščenost, da transparentno poslovanje in odločitev za celovit pristop k varovanju osebnih in občutljivih podatkov danes pomeni tudi pomembno konkurenčno prednost. S tem povečate svoj ugled in ohranite zaupanje strank.
»Pričakujemo lahko nadaljnje pospeševanje digitalne preobrazbe poslovanja s poudarkom na avtomatizaciji in vse večji uporabi umetne inteligence. Nadaljeval se bo trend vključevanja zunanjih deležnikov v procese podjetij, uspešno hibridno delo pa bo zahtevalo še bolj učinkovito in agilno sodelovanje sodelavcev in ekip. Tudi v prihodnje bodo morala podjetja posebno pozornost namenjati skladnosti in varnosti poslovanja, v kontekstu sodelovanja pa še posebej deljenju zaupnih vsebin in občutljivih osebnih podatkov.«
Ivo Vasev, produktni vodja InDoc EDGE
➡️ Poslujte bolj trajnostno
Je vaše poslovanje še vedno preveč obremenjeno s stroškom papirja, tiskanja, pošiljanja in shranjevanja dokumentov?
Prehod na brezpapirno poslovanje, kot eden prvih korakov digitalizacije pripomore k manjšemu vplivu na okolje, hkrati pa je temelj hibridnega dela, ki omogoča povezovanje in sodelovanje na daljavo tudi s partnerji, dobavitelji in strankami.
Vse to prihrani veliko časa in sredstev, kar omogoča večjo učinkovitost in boljše poslovne rezultate, hkrati pa bo vaš ogljični odtis vsako leto manjši. Zmagovita kombinacija tako za vaše podjetje kot za okolje.
»V letu 2023 bo trg prednostno usmerjen v iskanje orodij za digitalizacijo procesov. Na tem področju je možna velika optimizacija stroškov, ker digitalizacija olajša delo in pripomore k zmanjšanju ogljičnega odtisa in vodi iz linearnega v krožno gospodarstvo.«
Nataša Centa, strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja
Platforma InDoc EDGE je pri tem odlična izbira za vaš prvi korak k trajnostno naravnanemu poslovanju in varni prihodnosti. Je storitev v oblaku, v katerem bo upravljanje življenjske poti vaših dokumentov enostavno, celovito in varno.
Preverite, kako lahko izpolnite svoje cilje z InDoc EDGE.
Vas zanima več? Stopite v stik z nami!