SISTEM ZA UPRAVLJANJE PROCESOV (BPM) InDoc EDGE
Upravljanje poslovnih procesov, usklajenih z vašimi poslovnimi cilji in povezanih z obstoječimi sistemi, prinaša dodano vrednost vašemu poslovanju. Poslujte bolj vitko in odzivno z digitaliziranimi opravili, optimiziranimi procesi in avtomatizacijo izvajanja.
NAČRTOVANJE
procesov
DIGITALIZACIJA
opravil
AVTOMATIZACIJA
izvajanja
OPTIMIZACIJA
delovanja
Sistem za upravljanje procesov
je del platforme InDoc EDGE
za upravljanje informacij
Uporaba v oblaku
InDoc EDGE lahko uporabljate v
zasebnem Mikrocopovem oblaku.
Uporaba pri vas
InDoc EDGE lahko namestimo pri
vas v vašem podatkovnem centru.
NAČRTOVANJE PROCESOV
MODELIRANJE PROCESOV
Poslovne procese in delovne tokove lahko načrtujete z vgrajenim orodjem za grafično modeliranje v notaciji BPMN 2.0.
POSLOVNA PRAVILA
Svoje procese lahko krmilite s poslovnimi pravili, ki jih upravljate sami, in se posledično lažje in hitreje prilagajate spremenjenim okoliščinam.
DOLOČANJE PRIORITET
Izbranim procesom ali posamičnim opravilom lahko nastavite višjo prioriteto, da jih sodelavci ne bodo spregledali med ostalimi opravili v delu.
DIGITALIZACIJA OPRAVIL
STANDARDNE REŠITVE
S poslovnimi rešitvami lahko optimizirate izvajanje vsakodnevnih opravil, kot so potrjevanje naročil, upravljanje pogodb ali likvidacija računov.
REŠITVE PO MERI
Z implementacijo rešitev po meri vaših izzivov in potreb strank vam ni treba pristajati na kompromise, da bi ustvarili konkurenčno prednost.
E-PODPISOVANJE
Vključite e-podpisovanje v svoje procese in zagotovite skladnost poslovanja z izbiro e-podpisa, ki najbolj ustreza vam in vašim strankam.
AVTOMATIZACIJA IZVAJANJA
INTEGRACIJSKI API VMESNIKI
Posamične procesne aktivnosti lahko povežete z drugimi informacijskimi sistemi in storitvami z namenom avtomatizacije izvajanja procesov.
Obenem lahko tudi svoje informacijske sisteme nadgradite z zmogljivostmi upravljanja informacij za digitalno uporabniško izkušnjo vaših strank.
- Ustvarjanje, pregledovanje, upravljanje gradiv
- Upravljanje procesov, pregled odprtih opravil
- Deljenje dokumentov, sodelovanje uporabnikov
- Umeščanje in dostop do gradiv v e-hrambi
OPTIMIZACIJA DELOVANJA
OBVEŠČANJE UDELEŽENCEV
Vaši sodelavci, udeleženi pri izvajanju procesa, so sproti obveščeni o novih opravilih prek pregleda opravil v InDoc EDGE in po e-pošti.
SPREMLJANJE IZVAJANJA
Spremljanje izvajanja vam omogoča, da pravočasno zaznate odstopanja od začrtanih ciljev in svoje poslovne procese sproti optimizirate.