Specialist za trženje in tržno komuniciranje

K sodelovanju vabimo proaktivnega in zanesljivega sodelavca, ki bo izvajal aktivnosti s področja trženja in tržnega komuniciranja s poslovnimi kupci v segmentu IT. Kandidat bo primarno odgovoren za izvajanje aktivnosti digitalnega marketinga, vključno z Google in Meta oglaševanjem, SEO, in drugimi spletnimi oglaševalskimi aktivnostmi, s ciljem povečanja prepoznavnosti in pridobivanja novih prodajnih priložnosti v Skupini Mikrocop na področju Adriatic regije.

Zakaj smo prava izbira...

  • Priključil se boš utečeni ekipi in pripomogel k prepoznavnosti blagovnih znamk Mikrocop in InDoc EDGE.
  • Nate čakajo dnevni izzivi in kreativna svoboda pri iskanju marketinških rešitev ter neprekinjeno učenje in profesionalna rast.
  • Spodbujamo razvoj zaposlenih in deljenje znanja tako znotraj posameznih področij kot tudi med različnimi oddelki. K temu pripomorejo interne delavnice in brainstormingi, sredstva za različna izobraževanja oz. konference in dostop do spletnih izobraževanj.
  • Tvoje delo bo v začetnih mesecih mentorirano za lažji prehod v novo delovno okolje.
  • Čaka te sproščeno delovno okolje s hibridnim modelom dela in fleksibilnim delovnim časom, zato da lahko tvoj prosti čas ostane tvoj prosti čas.
  • Skrbimo, da delujemo kot ekipa, zato izvajamo vrsto različnih formalnih in neformalnih druženj - pikniki in novoletne zabave, športne in kulturne dejavnosti ter skupna kosila znotraj posameznega področja.

Naloge specialista za trženje zajemajo...

  • upravljanje in optimizacija spletnih oglaševalskih kampanj na različnih platformah (Google Ads, Meta Ads),
  • upravljanje Google Analytics 4, Google Tag Manager in skrb za SEO,
  • upravljanje in skrbništvo CRM orodja in orodja za avtomatizacijo trženja,
  • izvedba e-mail kampanj za posamezne tržne segmente s ciljem večanja prepoznavnosti in pridobivanja novih prodajnih priložnosti,
  • pomoč pri upravljanju socialnih omrežij,
  • pomoč pri načrtovanju, pripravi in koordinaciji promocijskih dogodkov (sejemski nastopi, lastni dogodki),
  • pomoč pri pripravi trženjskih materialov,
  • pomoč pri izvedbi drugih trženjskih aktivnosti.

Iščemo...

  • VI. ali VII. stopnja izobrazbe ekonomske ali družboslovne smeri (komunikologija) oz. druga primerljiva izobrazba,
  • vsaj 3 leta izkušenj na področju trženja in tržnega komuniciranja,
  • odlične pisne in komunikacijske sposobnosti,
  • izkušnje z načrtovanjem, pripravo in pošiljanjem e-mail kampanj (izkušnje s HubSpot predstavljajo prednost),
  • izkušnje s spletnim oglaševanjem in analitiko (Google Ads, Meta Ads, GA4, GTM, Google Search Console) ter osnovno SEO znanje,
  • odlično poznavanje MS Office orodij,
  • aktivno znanje angleškega in hrvaškega jezika,
  • proaktivnost, kreativnost, prodajna naravnanost,
  • uporaba AI orodij za večjo učinkovitost in inovativnost,
  • sposobnost samostojnega in timskega dela.


Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom. Nudimo zaposlitev v mladi in dinamični ekipi, možnost izobraževanja ter strokovnega in osebnega razvoja. Zagotavljamo urejeno, družini prijazno in sproščeno delovno okolje. Če iščete nov karierni izziv, ste motivirani in pripravljeni na nove uspehe v mednarodnem poslovnem okolju, nam do 24.2.2025 pošljite svojo vlogo z življenjepisom preko spletnega obrazca.

 

Prijavi se