Spoznajte dobre prakse naših strank
Z digitalizacijo poslovanja ustvarjamo pogoje za digitalno preobrazbo vašega poslovanja.
Že več kot 45 let uspešno izpolnjujemo zahteve in pričakovanja naših strank na področjih zajema, upravljanja in hrambe poslovnih dokumentov.
Povečujemo učinkovitost in omogočamo skladnost poslovanja v bančništvu, financah, zavarovalništvu, zdravstvu, farmaciji in drugje.
Uspešne zgodbe za digitalno prihodnost ustvarjamo s strankami in partnerji iz različnih gospodarskih in kulturnih okolij.
Zakaj ne bi poenostavili postopka za oddajo soglasja za darovanje organov, če nam tehnologija to omogoča, darovalci pa ravno neprijazen postopek označujejo kot največjo oviro za oddajo privolitve? Število darovalcev se je takoj povečalo za četrtino, postopek privolitve pa ostaja varen in skladen.
Ko neurejenost hrambe oteži dostopnost in podaljša iskanje dokumentov brez zagotovil, da jih bomo tudi našli, ko ne vemo, kdo dostopa do zaupne dokumentacije, arhiv pa zaseda vedno več prostora, je čas za sistemsko ureditev fizične hrambe.
Kako skrajšati izvajanje ključnega poslovnega procesa in obenem svetovalcem sprostiti dodaten čas, da se posvetijo stranki? Optimizacijo procesa in tehnološko rešitev, ki zdaj omogoča tudi poslovanje na daljavo, so vlagatelji z navdušenjem sprejeli.
Podatkovni center smo postavili v poslovnem objektu Mikrocopa, ki v celoti ustreza varnostnim standardom in pričakovanjem ponudnika sodobnih digitalnih storitev in komunikacije.
Hiter in preprost dostop do potrebnih informacij, ko jih potrebujemo, nam omogoča, da se lažje osredotočimo na tisto, ker je strankam pomembno in jim prinaša dodano vrednost.
Varna dolgoročna hramba elektronskih dokumentov, ki ostajajo dostopni na klik, kadarkoli in kjerkoli, je pomembna za poenostavitev poslovanja in povečanje naše učinkovitosti.
V Sparkasse smo uspešno digitalizirali in elektronsko arhivirali več kot milijon strani kreditne dokumentacije, tako smo sprostili tudi prostor v našem fizičnem arhivu. Najpomembneje pa je, da novo kreditno dokumentacijo zdaj sproti digitaliziramo.
Z Mikrocopovo pomočjo ključne poslovne dokumente učinkovito digitaliziramo in z njimi upravljamo skozi vse faze njihove življenjske poti. Do informacij dostopamo hitreje in lažje kot prej, ko smo poslovali s papirnimi dokumenti.
Usklajevanja varstva osebnih podatkov smo se lotili z analizo razkoraka. Ugotovljene odmike smo učinkovito odpravili in se pravočasno prilagodili zahtevam uredbe GDPR, proces usklajevanja pa smo izkoristili tudi za podajanje izhodišč za digitalizacijo.
Mikrocopovo storitev e-hrambe smo povezali z zalednim sistemom za prikaz računovodske dokumentacije ter prenos podatkov, ključnih za kasnejše iskanje in uporabo. Zdaj imamo informacije in dokumente dostopne na klik, ko jih potrebujemo.
Za uvedbo poslovnih rešitev in centralnega dokumentnega sistema v banki smo izbrali Mikrocop. Zgradili smo partnerstvo, ki nam omogoča dosego zastavljenih ciljev digitalizacije, povečanje učinkovitosti in zmanjšanje operativnih tveganj.
Za zagotavljanje skladnosti varstva osebnih podatkov z GDPR je ključnega pomena pregled nad osebnimi podatki, ki jih obdelujemo. Sistematični pristop k zagotavljanju varstva teh podatkov nam omogoča, da zahtevne izzive skladnosti tudi uspešno rešujemo.