Nova študija primera s študenti
Letošnjo drugo študijo primera smo izvedli s študenti FOV in tremi gostujočimi ekipami iz Srbije in Hrvaške. Tokratni izziv je bil trženjski, povezan z našo rešitvijo InDoc EDGE.
Pet ekip študentov se je pomerilo v reševanju poslovnega izziva s področja trženja. Študentje so se spopadli s štirimi izzivi: povečati obisk spletne strani, podvojiti sledilce in povečati angažiranost na družbenem omrežju ter dvigniti število prijav na brezplačni preizkus.
Med petimi ekipami je najbolj izstopala ekipa iz Beograda (Srbija) ECOVISION, ki je z odlično analizo trenutnega stanja, konkretnimi primeri izboljšav in kreativnimi idejami za dosego cilja osvojila prvo mesto. Kar nekaj njihovih predlogov je kratkoročno uresničljivih in izvedljivih v praksi.
Na drugo mesto se je uvrstila ekipa BAPUSS, prav tako iz Beograda (Srbija), ki je z dobrim razumevanjem trga, segmentacijo ciljne publike in konkurence pokazala, kako pomembno je globoko razumevanje ciljnih skupin za oblikovanje učinkovitih digitalnih strategij.
Tretje mesto je osvojila ekipa MZP FOI iz Varaždina (Hrvaška), ki je s svojo idejo o uporabi navidezne resničnosti v digitalnem marketingu prinesla svežo perspektivo in pokazala, kako lahko sodobne tehnologije izboljšajo uporabniško izkušnjo v nakupnem procesu.
Ponosni smo na dosežke vseh sodelujočih in na to, da spodbujamo kreativno razmišljanje pri mladih, ki bodo v nekaj letih stopili v realen poslovni svet. Iskrene čestitke ekipi ECOVISION za zmago in hvala vsem, ki ste prispevali k uspešni izvedbi dogodka.